به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: طبق آمار در ایام تعطیلات نوروزی سال ۹۷ بالغ بر سه میلیون و ۱۰۰ هزار زائر حرم رضوی امام هشتم و مسافر نوروزی از سراسر کشور به این استان سفر کرده و یا جهت سفر به مشهد مقدس از گذرگاه خراسان شمالی عبور کردند و مخابرات منطقه بر حسب وظیفه توفیق خدمت رسانی به این تعداد از مسافرین و زائرین را بر عهده داشت.
هاشمی افزود: مخابرات منطقه خراسان شمالی در ایام نوروز با فعال کردن تیم های فنی، متخصص و با پشتیبانی ۲۴ ساعته از زیرساخت های ارتباطی و فعال کردن مراکز امور مشترکین و کلیه دفاتر خدمات ارتباطی به صورت شیفتی به صورت کامل آماده ارائه خدمات ارتباطی به زائران و مسافرین استان بود.
وی با اشاره به اینکه در راستای ظرفیت سازی و بالا بردن کیفیت خدمات ارتباطی علاوه بر تجهیز مراکز فنی و ارتباطی، استقرار رود شوها و ایستگاه هایی جهت ارائه خدمات به مشترکین در ورودی های مختلف مرکز استان و سایر شهرستانها به منظور ارائه خدمات مختلف ارتباطی از جمله تعویض و توزیع رایگان سیم کارت همراه اول، راهنمایی و ارائه نقشه ارتباطی استان و ...برپا بود.
وی در بخشی دیگری از سخنان خود به موضوع خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه اشاره کرد و افزود: از جمله اقدامات انجام شده در زمینه تلفن ثابت و سرویس های اینترنت پرسرعت در نوروز ٩٧ ، می توان به دایر بودن شیفتی دفاتر پیشخوان دولت در خصوص ارائه تلفن ثابت، در دسترس بودن سامانه پاسخگویی ٢٠٢٠ و دفاتر ارائه اینترنت مخابرات و ارائه سرویس های اینترنت FTTH و VDSL و ADSL اشاره کرد.
هاشمی تصریح کرد: با همکاری همراه اول ، دفاتر خدمات ارتباطی و دفاتر ویژه خدمات همراه اول در استان غرفه هایی در نمایشگاه های مختنلف نوروزی استان و همچنین سایر جشنواره های نوروزی از جمله مسابقات کشتی با چوخه در بجنورد و اسفراین به منظور تعویض یوسیم، اهدای یوسیم رایگان به مراجعه کنندگان از جمله اقدامات مخابرات منطقه خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر ارتباطی به زائران و مسافران بوده است.
نظر شما